utorak, 26. kolovoza 2014.

Obavijest mještanima Blata

Kako sam i obećao prošli put, želim vam iznijeti neke informacije o tijeku dogovaranja i pregovaranja oko  uvođenja izvanredne linije u Blato.
Spletom niza okolnosti informacija o neuvođenju linije za Blato stigla je u toku vikenda kada su bile zaista male šanse da se dobije odgovorna osoba u bilo kojem uredu.
U ponedjeljak i danas su intenzivni dogovori oko rješavanja te nezgodne situacije. Jučer su bile viđene  neke osobe iz ZET-a ( službeni auto)  na križanju Pogačićeve i Karlovačke ceste.  U stalnom sam kontaktu sa mnogim mještanima
Koji mi i javljaju stanje u Blatu pa sam i tu njihovu informaciju provjerio u nadležnim službama. Gospoda iz ZET-a su našli   opet neke stvari koje čine ovo okretište „nesigurno“- parkirani autobus, nabacano smeće, šuta , kontejneri.
U razgovoru sa predsjednikom Gradske četvrti g Krištićem rekao sam da autobus nije problem ( naš susjed će ga vrlo rado premjestiti), da ćemo kontejnere također pomaknuti,a navodnu šutu i smeće sami počistiti.
Međutim ni to nije izgleda dovoljno da nam pošalju neki mini bus ( bili bi zadovoljni i sa onim  što je obećano iz Grada  na grupi „Ja volim Blato“). Unatoč svim nastojanjima i aktivnostima Vijeća mjesnog odbora Blato i g. Krištića kao predsjednika Gradske četvrti, izgleda da bez pritiska svih vas na nadležne gradske  urede i ZET  nećemo postići cilj a to je hitno uvođenje autobusa.

Pozivam vas da svoje zahtjeve, zamolbe i prijedloge  u svezi autobusa  pošaljete na mail adrese Grada i Holdinga. Zajedno ćemo biti jači. Žao mi je da nisam fizički u Blatu, ali moderni mediji mi pomažu da i to riješimo.
Za sve vaše upite možete me kontaktirati na bilo koji način koji vam odgovara. Nakon povratka sa službenog puta zajedno ćemo se naći na jednom javnom sastanku u prostorima mjesnog odbora gdje ćete moći službeno iznijeti sve probleme ( od kojih su mnogi već uočeni i u postupku  su rješavanja). Dosta komunalnih problema se već riješilo na zadovoljstvo svih nas u Blatu.

Mjesni odbor je i dalje u stalnom kontaktu sa nadležnima i nadam se da ćemo sutra već imati bus u Blatu.
I dalje vas molim  za razumijevanje i još malo strpljenja.

Kontakt mail adrese na koje možete individualno slati svoje zahtjeve u svezi autobusa i dati do znanja koliko ljudi treba autobus.
    info@zgh.hr

Predsjednik
Vijeća Mjesnog odbora Blato